Tukipalveluja asumiseen, työllistymiseen ja velkaantumisen hallintaan

Meille töihin

Keikkatyöntekijä

Indcare Oy:n tarjoamat avohuollon tukipalvelut ovat kokonaisvaltaista tukea yksittäisille asiakkaille ja asiakasperheille arjen sujuvuuden sekä asumisen turvaamiseksi. Tukityössä keskitytään asiakkaan voimavarojen vahvistamiseen arjenhallinnan eri osa-alueilla.

Tehtävät

Etsimme innostuneeseen tiimiimme keikkatyöntekijää tekemään yhdessä tuloksellista tukityötä uusimaalaisten asiakkaiden ja heidän verkostojen kanssa. Tukityön tavoitteena on luoda yksilöllisiä ratkaisuja yksittäisten asiakkaiden ja asiakasperheiden arjen ja asumisen tukemiseksi. Lisäksi työntekijä vastaa tiiviin yhteistyön luomisesta ja ylläpitämisestä asiakkaan verkostossa. Luottamuksellista tukityötä tehdään pääsääntöisesti asiakkaiden ja asiakasperheiden kotona sekä eri asiakaspalvelupisteissä, joten työtehtävien hoitaminen edellyttää ajokorttia sekä mahdollisuutta oman auton käyttöön.

Valittavalta työntekijältä odotamme hyviä vuorovaikutustaitoja, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, tavoitteellista ja kehittävää työotetta sekä joustavuutta tiimi- ja verkostoyhteistyössä. Edellytämme palveluverkoston tuntemusta.

Tehtävään valittavalla tulee olla soveltuva korkeakoulututkinto. Tehtävään huomioidaan rekrytointiprosessissa myös päättövaiheen opiskelijat. 

Tehtävän suorittamisessa  tarvitset seuraavaa osaamista ja asennetta

  • kokemusta ja näyttöä tuloksellisesta verkostotyöstä
  • asiakaslähtöistä ja reipasta asennetta
  • ymmärrystä asiakkaiden asumisen onnistumiseen vaikuttavista tekijöistä
  • joustavaa ja itseohjautuvaa työotetta sekä paineensietokykyä
  • hyviä tietoteknisiä valmiuksia.

Eduksi katsomme kokemuksen perheiden kanssa työskentelystä, palveluohjaukseen liittyvän osaamisen sekä vuokralaisen oikeuksien ja velvollisuuksien tuntemuksen.

Tarjoamme sinulle itsenäisen ja vastuullisen tehtävän, jonka sisältöä pääset kehittämään yhdessä tiimin kanssa. Indcare Oy:ssä hienoa ovat tekemisen vapaus sekä uuden oppimisen ja omaan työhön vaikuttamisen mahdollisuudet. Tarjoamme kehittyvän ja joustavan työyhteisön sekä mukavat työkaverit ja yhteistyökumppanit. 

Palkka määräytyy koulutuksen ja kokemuksen mukaan. 

Työehdot

Työ on pääosin päivätyötä ajoittuen klo 8-18/20 välisenä aikana, mutta työ saattaa sisältää satunnaista ilta- ja viikonlopputyötä. Yhdessä luodun hybridimallin mukaan työtä tehdään joustavasti siellä, missä se on perustelluinta asiakkaan, työnantajan ja työntekijän kannalta.

Toimistomme sijaitsevat Espoossa osoitteessa Bertel Jungin aukio 5, 6.krs ja Järvenpäässä osoitteessa Seutulantie 3-5 B. Asiakastyö toteutuu Espoon ja Keski-Uudenmaan alueella.

Hakuohjeet

Toimita vapaamuotoinen hakemuksesi (mieluiten sähköpostilla, liitteet pdf-muodossa) ansioluettelon kera Indcare Oy:n palvelujohtajalle osoitteeseen nina.mouhu@indcare.fi. Perustele hakemuksessasi, miksi juuri Sinä olet sopiva henkilö.

Haluaisitko kuulla lisää? 

Tiedusteluihin vastaa palvelujohtaja Nina Mouhu p. 050 430 0080 ja vastaava ohjaaja Hanna Ikonen p. 050 543 4397.

Halutessasi voit jättää yhteystietosi alla olevan QR-koodin takaa löytyvän lomakkeen kautta, olemme tällöin yhteydessä sinuun.